Пређи на главни садржај

Нису тешка времена

Драги пријатељи,

надам се да ћемо наредне године више радити, путовати, смејати се, волети, читати, слушати, зарадити, трошити, поштовати себе и друге, проводити више времена са драгим људима и брчкати ноге у некој бистрој води на крају света.

Желим вам пуно радости и свако добро у новој години.

Није грешка. Иако сам у школи лепо научио да се израз нова година пише са великим Н на почетку, живот ме научио да ствари не схватам олако. То што широким осмехом дочекујем сваког пријатеља, не значи да су и његове намере према мени увек добре. Верујем људима, а то је данас неопростива слабост која се граничи са глупошћу. Нова година је само маглени обрис нечега што долази, а требало би да собом носи наду у лепши живот и више радости. 

50 пута јој се радујем од свег срца, а није ме баш увек мазила. Некада ме није поштено ни погледала. Пар пута сам чак добио да упртим терет од кога су ми пуцале кости, а ја се вукао по улици као шугави пас. И опет јој се радујем. Личим на мало дете које никако да научи лекцију. Не боли мене глава од ударања у зид, али ме боли то што уместо зида никад не наиђем на меки јастук.

Зато сам почео да пишем нова година малим словом н. Нека се она докаже, иначе - у чему је разлика од старе године? Хоћу да видим да се труди око малог човечуљка. Да ме пољуби макар некад пре спавања и дозволи да будем велики човек једног лепог дана. Нека заслужи то велико Н које јој несебично и искрено пишем све ове године. 

А ја ћу дотле стрпљиво да будем мали дечак у реду за сладолед.

Честитка 2014.

Коментари