Пређи на главни садржај

Трожељни Хулап

Као момак много сам волео да читам стрипове и пратим доживљаје мојих омиљених јунака од којих су ми у сећању остали запечаћени Астерикс, Принц Валијант, Корто Малтезе, Алан Форд, Поручник Блубери, Рип Кирби, Гастон, Тарана, Немо... ма све сам их волео, не знам зашто уопште набрајам. Прве дечачке дане свакако су ми обележили Загор и Командант Марк, касније је дошао Марвел са својом плејадом суперхероја, а онда сам у стрип ревијама као што су Стрипотека, Стрип Арт и Спунк почео да се сусрећем са, до тада мало познатим ликовима. Сторм, Сами, Наташа, Астер Блисток, Торпедо, Зора, Капетан Роџерс... и наравно, најбољи од свих Херманов Џеремаја. Био сам, богами, поприличан колекционар разних стрип свезака, али године стихијске младалачке природе нису знале да сачувају ово "благо" за ове године сећања. Колико год да сам био пажљив према мојим стриповима и плочама, ретко ко од мојих пријатеља којима сам их позајмљивао, није то схватао озбиљно, па се моје богатство лагано истопило, оставши на симболичном броју примерака. Можда то и није тако лоше, јер сам стигао да прочитам и понеку књигу, а мој плакар је био захвалан за олакшање које га је задесило.

У најезди ликова из маште открио сам и перјаницу шпанског новог стрипа, цртача по имену Алфонсо Фонт, који је, између осталих остварења направио и серију Кларк и Кјубрик, приче о двојици луцидних шаљивџија који плове свемиром и праве пичвајз. Њихова имена су уствари омаж двојици родоначелника научне фантастике: научнику Артур Кларку и режисеру Стенли Кјубрику, мада верујем да су њихова презимена једина додирна тачка са овим мајсторима свемирских вратоломија. Посебно место у мом срцу заузима епизода "Трожељни Хулап", коју делим са вама у нади да се допадне још некоме.


Трожељни Хулап

Коментари